Bij Flowerleaves begrijpen we dat je soms vragen hebt over onze producten, diensten of bestelproces. Daarom hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden op een rijtje gezet om je snel te helpen. Heb je toch nog een vraag die hier niet tussen staat? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Kan ik ook los een zijden boeket bestellen (ik heb zelf al een geschikte vaas)?

Ja, dat kan! Bekijk onze collectie zijden boeketten

Zijn de vermelde prijzen van de zijden bloemen boeketten exclusief vaas?

Ja. Alle prijzen in onze shop en op social media zijn exclusief vaas. Tenzij we dit nadrukkelijk anders vermelden. 

Verkopen jullie ook losse vazen?

Jazeker! Bekijk hier onze prachtige collectie Vazen

 

Kan ik ook zelf kiezen welke kleuren zijden bloemen ik in mijn boeket wil hebben?

Zit er ondanks de ruime keuze niet het perfecte boeket voor jou tussen? Dat kan, stuur ons een mail info@flowerleaves.nl en geef je wensen aan ons door. Dan maken we jouw perfecte boeket.

Welk zijden boeket heb ik nodig voor mijn vaas?

Een boeket en een vaas vormen samen een prachtig geheel als de maten goed op elkaar zijn afgestemd. Soms kan een boeket van een maatje groter echter ook verrassend mooi staan. Hoe groter het boeket en hoe kleiner de vaas, des te voller en indrukwekkender het effect. Ons advies:

Ik heb een zijden boeket op het oog, maar deze is niet op voorraad. Komt deze wel weer op voorraad?

Helaas is dat waarschijnlijk niet mogelijk. Dit komt doordat wij meerdere keren per jaar een nieuwe collectie zijden bloemen ontvangen. Sommige bloemen uit eerdere collecties zijn dan niet meer beschikbaar. Hierdoor kunnen we bepaalde zijden boeketten niet meer exact namaken, en staan deze als ‘niet op voorraad’ op onze webshop.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling dan wel geplaatst?

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan eerst je spam- of junkmailfolder. Als je de e-mail daar ook niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice met de details van je bestelling, zodat we kunnen verifiëren of deze succesvol is geplaatst.

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd aankomt?

Neem direct contact op met onze klantenservice voor een passende oplossing.