Bestellen bij Flowerleaves

Bij Flowerleaves streven we ernaar jouw bestelproces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Hieronder vind je alle informatie over het plaatsen van een bestelling, het beheren van je account en hoe we je verder kunnen helpen.

Hoe plaats ik een bestelling?

1.Kies jouw favoriete zijden bloemen boeket en/of vaas en plaats deze in je winkelmand.

2.Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘Ga door naar afrekenen’.

3.Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig.

4.Kies een leveringsmethode: Thuisbezorging / Ophalen bij een PostNL afhaalpunt.

5.Kies een betaalmethode en rond je bestelling eenvoudig af.

6.Je ontvangt per e-mail een bevestiging. Wij gaan meteen aan de slag, en jouw bestelling wordt binnen 5 werkdagen gratis verzonden!

 

Moet ik een account aanmaken?

Het is niet verplicht om een account aan te maken, maar het biedt wel handige voordelen:

•Sla je favoriete zijden bloemen en vazen op voor later.

•Doorloop het bestelproces sneller.

•Bewaar meerdere verzendadressen.

•Bekijk en volg je eerdere bestellingen.

We slaan je gegevens veilig op. Zo maak je een account aan:

1.Klik op ‘Account aanmaken’.

2.Vul je persoonlijke gegevens in.

3.Klik opnieuw op ‘Account aanmaken’.

4.Je ontvangt een bevestigingsmail van je inschrijving.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen zorgen, je kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen:

1.Klik rechtsboven op ‘Inloggen’.

2.Klik op ‘Wachtwoord vergeten’.

3.Vul je e-mailadres in en klik op ‘Verstuur’.

4.Je ontvangt een e-mail met instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?

1.Log in op je account.

2.Ga in je accountoverzicht naar ‘Adresboek’.

3.Pas je factuur- of verzendadres aan of voeg een nieuw adres toe.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze is geplaatst. Controleer daarom je bestelling en gegevens zorgvuldig voordat je je bestelling definitief maakt.

Het is niet gelukt om een bestelling te plaatsen, wat nu?

Als er iets misgaat tijdens het bestellen, geen zorgen! Stuur een e-mail naar info@flowerleaves.nl, en wij helpen je graag verder.